Om meg

Bildet mitt
Jeg er en jente som ble født 01.August 1991. Jeg går på Sandvika Vgs, på programområdet SSP også kjent som Allmenn. Her på Blogger lager jeg blogger som er relatert til skolearbeidet mitt, og oppgaver som vi har fått i timen.

torsdag 10. april 2008

Lyddikt

I dag fikk vi oppgaven å skrive tre dikt.. Vi skullle skrive et av diktene opp på på bloggen og finne et passende bilde. Jeg valgte å skrive opp et lyddikt jeg og to andre venninner lagde.


Kræsj
brum brum
tut tut
bremsespor – kræsj!

skrik og tårer
vi må ha bårer

bæbu bæbu
hjelp hjelp hjelp
sirenen går
hjelp vi får.




2 kommentarer:

Ingunn sa...

Flott! Mye sagt med få ord. Dere har brukt flere lydmalende ord på en god måte. Hvem er de andre forfatterne? Fint at du har lagt det ut. Bloggen din har fornyet seg, ser jeg, den har blitt veldig fin :)

Anette Christensen sa...

Takktakk. Diktet er laget av Sara, Vilde Lie og meg.