Om meg

Bildet mitt
Jeg er en jente som ble født 01.August 1991. Jeg går på Sandvika Vgs, på programområdet SSP også kjent som Allmenn. Her på Blogger lager jeg blogger som er relatert til skolearbeidet mitt, og oppgaver som vi har fått i timen.

søndag 1. juni 2008

Når enden er god, er alt ting godt

Ja, nå er det virklig slutt på dette prosjektet!
Det hele har vært morro og lærerikt å prøve. Noen har funnet seg en hobby, og andre har pint seg gjennom blogginnlegg på blogginnlegg. Jeg selv syntes det har vært greit, men nyttig. Jeg har lært litt mer om hvor lett det er å komenisere med folk gjennom nettet, og har blitt mer kjent med hvordan de andre på trinnet jobber.

Jeg syntes det har vært lærerikt og jobbe med disse bloggene og vil anbefale det for andre lærere som er intressert i det samme.

1 kommentar:

Ingunn sa...

Så bra! Det gleder meg å høre.